onsdag 30 december 2009

Nyåret planerat

Så, nu har vi alltså planerat mat och jag tog dessutom en bild på när jag provar min smoking som jag ska ha imorgon, dagen till ära.

Maten ser ut så här - och den ska göras av mig:
Förrätt: hemlagad skagenröra på toast

Huvudrätt: fläskfilémedaljonger på risbädd täckta av en gräddig champinjonsås som gratineras i ugn.

Dessert: vit chokladmousse med physalis och hallonkaraktär.

(OBS, försöker låta som Bengt Fritiofson)



Vad tycker ni? Kan man gå så här; med en cigarr i mungipan och en flaska Lanzon i våfflan?

4 kommentarer:

  1. Klart du ska gå klädd så där idag :) Å det måste va en himla bra fotograf som tog den där bilden ;)

    ses efter lunch nångång,
    kram!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år vännen! /B

    SvaraRadera
  3. Halloj, nu har du fått ditt svar i ett helt inlägg :)

    Ha ett kanon bra 2010!

    SvaraRadera
  4. Väldig skönt, men varför är inte ditt ansikt med ?

    God fortsättning.

    SvaraRadera