måndag 15 februari 2010

Sjukling och fackeltåg...

I morse skulle jag hålla en presentation på jobbet kl 9, så jag tog mig dit i godan ro. Det ska tilläggas att jag inte sovit så gott, då jag haft fasligt ont i magen emellanåt under natten. När klockan väl slog 9, ja då visade det sig att mötet tydligen var flyttat. "Till när" frågade jag, men det kunde ingen direkt svara på.
Jag började känna mig illamående och valde vid typ 9:30 att bege mig hemåt. Det första som skedde när jag kom hem, var att jag var tvungen att, hmm - hur ska jag uttrycka mig, kräkas. Efter att ha tillbett den vita porslinsguden ett litet tag så kändes magen lite lugnare, så jag la mig helt sonika i bingen och vilade.

Nu är klockan snart 14 och jag mår faktiskt relativt okej, jäkla skum grej. Jag funderar på att gå fackeltåget i BAs regi ikväll, men vi får se hur jag gör...

1 kommentar:

  1. Trist att va sjuk, skönt att du mår bättre nu :)

    Kram

    SvaraRadera